توزیع ۲۲ میلیون لیتر نفت سفید در روستا‌های کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از توزیع ۲۲ میلیون لیتر نفت سفید در روستا‌های کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۲۷ میلیون لیتر نفت سفید در استان توزیع شده که از این مقدار ۲۲ میلیون لیتر آن به روستا‌ها ارسال و ذخیره سازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان سهم روستا‌های صعب العبور استان از میزان نفت سفید توزیعی را ۱۲ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: در همین راستا تاکنون نفت سفید مورد نیاز ۲۳ هزار و ۵۰۰ خانوار در روستا‌های کردستان تامین شده است.

او با بیان اینکه علیرغم بارش برف در هفته گذشته و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی ۱۵۰ روستای استان، مشکلی بابت تامین سوخت روستاییان پیش نیامد، افزود: سهمیه سالیانه نفت سفید سوز خانوار‌های روستایی ۲ هزار لیتر است که از طریق ۲۹۹ باب فروشندگی روستایی و ۴۰ باب فروشندگی شهری تامین و توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۲۱۳ دستگاه نفتکش در ناوگان حمل و نقل این شرکت، اضافه کرد: توزیع نفت سفید خانوار‌های استان به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه این خانوار‌ها بر روی کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود.

گیتی‌منش مصرف نفت سفید درنقاط شهری فاقد گاز طبیعی استان را پنج میلیون لیتر عنوان کرد و یادآور شد: مصرف این فرآورده از ابتدای امسال تا پایان آبان در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد کمتر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.