رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی با تلاش آتش نشانان طی دیروز گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان هدایت واقع در منطقه زیتون کارمندی در ساعت ۲ و ۳۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او علت آتش سوزی را اتصال برق کولر دوتیکه اعلام کرد و افزود: آتش نشانان با قطع برق و گاز ساختمان با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

قنبری در ادامه به آتش سوزی مغازه تجاری ساعت ۳ و ۵۵ دقیقه در شهرک آغاجری اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی را مهار کردند، ضمن اینکه قراردادن صندلی در مجاورت بخاری منجر به حریق اتاق نگهبانی مجتمع تجاری ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه در منطقه کیانپارس شد و شعله‌های حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از سرایت حریق به مغاز‌های مجتمع تجاری جلوگیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با اعلام حادثه آتش سوزی سمند ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه در مسیر حدفاصل سه راه خرمشهر و پلیس راه قدیم، ستاد فرماندهی سازمان ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی را به محل حادثه اعزام کرد و آتش نشانان پس از ایمن سازی بلافاصله با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند.

او در پایان به حادثه نشت گاز مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان مطهر غربی فاز یک بیان داشت: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی محل و رفع نشت گاز از بروز آتش سوزی و حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.