استاندار گیلان خبر داد؛

تشدید نظارت و گشت‌های بازرسی در بازار گیلان

استاندار گیلان با اشاره به تشدید نظارت و گشت‌های بازرسی در بازارهای این استان بر مشارکت مردم در حوزه نظارت تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان شب گذشته در جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان با بیان اینکه نگرانی در خصوص کالا‌های اساسی و سایر اقلام مصرفی وجود ندارد، گفت: ذخیره‌سازی کافی کالا‌های پرمصرف انجام شده است.

او با اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال و روند رو به افزایش تقاضا‌ها افزود: فعالان اقتصادی و واحد‌های تولیدی استان در شرایط مختلف، تلاش‌های مضاعفی برای پاسخ به تقاضا‌ها داشته و دارند.

استاندار گیلان تأکید کرد: در کنار نظارت دستگاه‌های ذیربط و تشدید گشت‌های بازرسی، باید از مشارکت مردم در حوزه نظارت از تولید تا توزیع نیز استفاده شود.

زارع با اشاره به اینکه افزایش استفاده از سامانه‌های نظارتی عملکرد‌های موفق را به دنبال دارد، ادامه داد: ارتباط میان سامانه‌های موجود در دستگاه‌های مختلف امکان نظارت و بازرسی‌ها را بیشتر می‌کند.

او به حمایت‌های دولت در جهت تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ با تأمین نهاده‌ها اشاره و بر لزوم رسیدگی فوری به پرونده کسانی که بدون مجوز، مرغ را به خارج از استان می‌برند، تأکید و تصریح کرد: گیلان به عنوان یکی از استان‌های تولیدکننده، نباید نگران تأمین مرغ باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.