محبی گفت: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در استان ایلام ،تاکنون ۱۳۵ واحد واگذار شده و ۷۱۸ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با بیان اینکه از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در استان ایلام ،تاکنون ۱۳۵ واحد واگذار شده است ،گفت: تاکنون پرونده یک هزار و ۹۴۸ واحد به بانک‌های عامل استان معرفی شده که از این تعداد یک هزار و ۳۵۶ مورد عقد قرارداد شده اند.

او با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحد‌ها در استان افزود: عملیات پی کنی یک هزار و ۶۵۷ واحد انجام شده و یک هزار و ۵۳۶ واحد نیز به مرحله اجرای فونداسیون رسیده است.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، عملیات دیوار کشی یک هزار و ۶۴ واحد تکمیل و ۷۱۸ واحد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

محبی با اشاره به اقدامات انجام شده بنیاد مسکن در استان ایلام طی سال گذشته بیان کرد: سال ۹۸ تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی از محل اعتبارات سیل و طرح ویژه مسکن روستایی به بهره برداری رسیده است.

او اظهار کرد: همچنین در این مدت (سال ۹۸) از محل اعتبارات سیل تعداد ۱۱ هزار واحد روستایی تعمیر و کمک معیشتی پرداخت شده است.

برای احداث هر واحد مسکن محرومان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بهره چهار و پنج درصد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.