رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: هیات انجمن‌های ورزشی در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدعلی پهناور، رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل در مراسم اختتامیه مسابقات پارکور آزاد استان اردبیل گفت: هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی که ۲۰ انجمن را تحت پوشش خود دارد برنامه‌های مختلفی اعم از برگزاری مسابقات و همچنین دوره‌های آموزشی را در نظر گرفته است و اجرای مسابقات آزاد پارکور استان اردبیل نیز در این راستا بوده است.

او افزود: یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین جوانان که از جمله انجمن‌های فعال این هیات نیز به شمار می‌رود رشته ورزشی پارکور بوده که خوشبختانه استان اردبیل نیز جزو استان‌های فعال در این رشته قرار دارد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل بیان کرد: این دوره از مسابقات نیز تحت عنوان مسابقات آزاد پارکور استان اردبیل به میزبانی شهرستان اردبیل برگزار شد که عایدات آن نیز در راستای حمایت از کودکان بی سرپرست صرف خواهد شد.

لزوم حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران و همشهریان در روز‌های کرونایی

پهناور ادامه داد: علی‌رغم شرایط ویژه کرونایی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی سعی بر این است تا ورزش به تعطیلی کشانده نشود تا بتوانیم از این طریق سلامتی و نشاط ورزشکاران و همشهریان گرامی را حفظ کنیم.

او بیان کرد: پس از برگزاری این مسابقات و شناسایی نفرات برتر و مقام آور این افراد در بحث‌های استعدادیابی و تقویت آن بیش از پیش مورد توجه قرار خواهند گرفت و در کنار آن از تجارب این دوره از مسابقات برای برگزاری مسابقات دیگر استفاده بهینه انجام خواهد گرفت.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام یافته در سال آتی، هر فصل مسابقات رنگینک استانی در این رشته برگزار شده و بازیکنان در رنکینگ‌های مختلف قرار خواهند گرفت و همین امر سبب تقویت و توسعه این رشته ورزشی در استان اردبیل خواهد شد.

گفتنی است مسابقات آزاد پارکور استان اردبیل با شرکت ۴۰ ورزشکار در دو بخش حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در اردبیل برگزار شد.

در این دوره از مسابقات و در بخش نیمه‌حرفه‌ای حسین ابوطالبی از بیله سوار مقام اول، محمدارجمند سادات و پویا عبداللهی از مشگین شهر به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش حرفه‌ای نیز علیرضا حاجعلی‌زاده، مهدی محمدی و محمدشهبازی هر سه از اردبیل به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات آزاد پارکور استان اردبیل روز جمعه ۱ اسفند به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان اردبیل با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.