سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در ۶ ماهه اول امسال در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص اجرای برنامه های گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی گفت: بیش از 5هزار و پانصد برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در حوزه ورزش همگانی و روستایی در ۶ ماهه نخست امسال در استان اردبیل برگزار شده است.

او افزود: از این تعداد برنامه نیمی برای بانوان و نیمی برای آقایان اجرا شده که شامل، پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، برگزاری همایش ها وجشنواره های ورزشی، مسابقات محلات،برنامه های فرهنگی،برنامه ها وکلاس های آموزشی وورزشی مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت بوده است.

انوشیروانی گفت: ۹۰۹۲۸ نفر از بانوان و ۱۳۷۸۰۵ نفر از آقایان استان توانسته اند در برنامه های ورزش همگانی و روستایی که شامل برنامه های فرهنگی و ورزشی است،در ۶ ماهه نخست امسال شرکت کنند.

او تصریح کرد: امید است با برگزاری برنامه های مختلف و جذاب دیگر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۶ ماهه دوم سال بتوانیم شاهد حضور بیشتر ورزشکاران استان در برنامه های فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده باشیم.

انوشیروانی افزود: در این برنامه بیش از ۲۲۸ هزار نفر از بانوان و آقایان استان شرکت کرده اند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.