قهرمان تیراندازی بانوان کشورمان در ارتباط با شرایط ورزش ایران در بخش‌های علمی توضیحاتی را ارائه داد.

الهه احمدی قهرمان تیراندازی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: دانشگاه‌های تربیت بدنی سراسر دنیا تعامل خاصی را با فدراسیون‌های ورزشی دارند و اگر دانشگاه ها و تربیت بدنی سراسر دانشگاه‌های ایران ارتباط خودشون را با رشته‌های ورزشی و فدراسیون‌های ورزشی بیشتر کنند و بخش علمی این کار را در دست بگیرند بسیار می‌تواند برای ورزش ما مهم و مفید باشد.

او ادامه داد: مقاله‌های مختلفی در دنیا به صورت پایان نامه و یا به صورت اجرایی در سطح ورزشی و پژوهشی اجرا می‌شود و اگر ما هم بتوانیم به این مرحله برسیم قطعا دانشگاه می‌تواند گام بلندی برای پیشرفت ورزش کشورمان باشد.

احمدی افزود: خدارو شکر رشته ما (تیراندازی) در دانشگاه‌های کشورمان وجود دارد و مسابقات مختلفی هم برگزار می‌شود و دانشگاه‌هایی در لیگ‌ها نیز شرکت می‌کنند، اما بحث ما این است که بخش علمی ورزش‌های مختلف که در کشور‌های مختلف به آن توجه می‌کنند بیشتر از کشور ما است امیدوارم به این موضوع نیز در کشور ما توجه بیشتری شود.

الهه احمدی در ارتباط با المپیک توکیو و حضور در این مسابقات گفت: متاسفانه با وجود این که رنکینگ خوبی داشتم نتوانستم که دراین دوره سهمیه المپیک را کسب کنم، اما خوشبختانه دوستان و هم تیمی‌های من توانستند سهمیه بگیرند و با انگیزه زیاد و با وجود سختی‌های فراوان در حال تمرین هستند و به امید خدا بتوانند موفق‌تر از همیشه درالمپیک پیش رو شرکت کنند.

احمدی درباره شانس مدال آوری برای رشته تیراندازی در المپیک توکیو گفت: بچه‌هایی که در اردو‌ها هستند بازیکنان مستعدی هستند و رنکینگ و رکورد‌های خوبی دارند و امیدوارم که شرایط قبل از المپیک به گونه‌ای باشد که بتوانند مسابقات زیادی را شرکت کنند و تا بتوانند رکورد‌های خوب خود را تثبیت کنند.

او ادامه داد: المپیک جای بزرگی است و همه کسانی که در آن شرکت می‌کنند قهرمان‌های جهان هستند و در کل مسابقات سختی است، اما به عنوان یک هم تیمی امیدوارم که دیگر در این المپیک دست تیراندازی به مدال برسد و طلسم رشته ما نیز شکسته شود؛ و شروعی برای مدال آوری در المپیک‌های بعدی ما شود.

قهرمان تیراندازی کشورمان درباره تاثیر ویروس کرونا در اردو‌های ملی پوشان عنوان کرد: این ویروس در کل جهان تاثیر خودش را گذاشته است و شرایط را سخت کرده است. رشته ما هم از این موضوع مثتنی نیست و امیدوارم هرچه سریع‌تر این ویروس منحوس به پایان خود برسد. اما چیزی که برای ما مهم است این است که قبل از المپیک مسابقه‌ها برگزار شود و ملی پوشان بتوانند در مسابقات مختلف شرکت کنند. چرا که شرکت در مسابقات مختلف می‌توانند اعتماد به نفس بازیکنان را بیشتر کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار