سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان گفت::مسابقات اوپن دانمارک تجربه خیلی خوبی برای بچه‌ها است که می‌توانند برای ما بسیار مفید باشد.

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اردوی دوم تیم ملی تفنگ از ۵ بهمن ماه در مجموعه ورزشی آزادی شروع شده است و ۷ نفر از بازیکنان در اردو حضور دارند.

او افزود: نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده، مهیار صداقت، حسین باقری، امیرمحمد نکونام و الهه احمدی از ورزشکاران شرکت کننده در این اردو هستند و تمرینات خود را ادامه می‌دهند. مسابقات بعدی که پیش رو داریم مسابقات اوپن دانمارک است که اگر روادید به موقع صادر شود می‌توانیم در آن مسابقات شرکت کنیم، حُسن این مسابقه این است که سه مسابقه بادی و یک مسابقه میکس در چهار روز پشت سر هم انجام می‌شود و می‌تواند تجربه خیلی خوبی باشد به این ترتیب که هر مسابقه می‌تواند در پیدا کردن نقاط ضعف و قوت بچه‌ها و استفاده از آن‌ها در مسابقه روز بعد به ما کمک کند.

سرمربی تیم ملی تفنگ بیان کرد: بعد از مسابقات دانمارک قرار است اردوی چهار روزه به منظور تست و تهیه فشنگ در هانوفر آلمان داشته باشیم و بعد از آن نیز اردوی سوم را در ایران برگزار خواهیم کرد تا به امید خدا اعضای تیم به اولین وردکاپ ۲۰۲۰ که در هندوستان در اواخر اسفندماه تا اوایل فروردین است اعزام شوند.


بیشتر بخوانید: سبقت الهی: تمرینات خوبی را برگزار کردیم


هاشمی تصریح کرد: بعد از آن نیز سه مسابقه دیگر خواهیم داشت. این دیدار ها شامل مسابقات آزمایشی المپیک، سپس مسابقات بین المللی هانوفر و بعد از آن رقابت های مونیخ که هدفمان این است پس از مسابقات هانوفر تمریناتمان را در آنجا اناجم دهیم و سپس به ورلدکاپ مونیخ اعزام شویم. آخرین مسابقه تیم، ورلدکاپ باکو است که تقریبا سه هفته قبل از المپیک است و هدف از شرکت در این مسابقات رسیدن به سطح آمادگی بالاتر جهت حضور قدرتمند در المپیک است.

او در پایان خاطر نشان کرد: رشته تیراندازی تاکنون ۶ سهمیه کسب کرده که در بخش تفنگ ۴ نفر و در بخش تپانچه نیز ۲ نفر توانستند سهمیه کسب کنند نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت سهمیه‌های رشته تفنگ را کسب کرده اند.

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: از نظر مکان مشکلی نداریم، فقط هنوز مشکل تهیه فشنگ برای تیم حل نشده است چنانچه هفته آینده به اردوی هانوفر اعزام شویم این مشکل تا حد زیادی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار