ملی پوش تیراندازی با تپانچه کشورمان گفت: تاکنون تمرینات خوبی را برگزار کردیم و امیدوارم ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ عملکرد خوبی داشته باشند.

گلنوش سبقت الهی ملی پوش رشته تیراندازی با تپانچه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: توسط برادرم با این رشته آشنا شدم و به آن علاقه پیدا کردم از سال ۹۲ در رشته تیر اندازی وارد شدم و یک سال بعد به تیم ملی دعوت شدم و درسال ۹۴ موفق شدم سهمیه المپیک را کسب کنم.

او افزود: در حال حاضر چهارمین دوره اردوی تیم به پایان رسیده و تیم ملی تپانچه به سرمربیگری محسن نصر اصفهانی تمرینات خوبی را تاکنون برگزار کرده است. بیشتر تمریناتمان در قسمت بادی است و تمرینات ۲۵ متر به علت نبود فشنگ کمتر برگزار می شود، اما بسیار تلاش می‌کنیم تا به خوبی تمرین داشته باشیم. برای اردو‌های برون مرزی برنامه‌ریزی شده است، اما احتمال دارد که اعزام بشویم.

او گفت: برای مسابقات کسب سهمیه المپیک نتوانستم سهمیه‌ای کسب کنم، از تیم ما هانیه رستمیان و جواد فروغی موفق به کسب سهمیه برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ شدند، در مسابقات جهانی وردکاپ هند که در فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود شرکت می‌کنم با کسب امتیاز امیدوارم بتوانم برای حضور در المپیک سهمیه کسب کنم.

سبقت اللهی ادامه داد: از همان ابتدا با علاقه وارد این رشته شدم تا جایی که عشق و علاقه به تیراندازی را داشته باشم به ورزش حرفه‌ای ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار