مهم‌ترین حوادث ۳۰ بهمن‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۳۰ بهمن‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کامیون حامل بولدوزر ۵۰ میلیاردی توقیف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بولدوزر قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سروستان خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی "سروستان" حین کنترل محور‌های ورودی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بولدوزر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: پس از توقف کامیون و بررسی مدارک، مشخص شد بولدوزر از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

ترخیص ۱۶۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی 

فرمانده انتظامی فیروزآباد از ترخیص ۱۶۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار داشت: از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون، ۱۶۵ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ‌های شهرستان فیروزآباد رفع توقیف و ترخیص شده است.

او ادامه داد: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در راستای جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آن‌ها توسط پلیس راهور در سطح شهرستان و همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به وجود تعداد ۲۷۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های این شهرستان، تصریح کرد: مهلت ۲ ماهه اجرای طرح تسهیل و به دنبال آن تمدید این مهلت به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فرصت بسیار مناسبی برای ترخیص موتورسیکلت‌ها بود.

سرهنگ جوکار گفت: در این مدت ۱۶۵ نفر از مالکان و متصرفان برای ترخیص موتورسیکلت خود به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه و از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند.

دستگیری ضاربان مسلح و کشف سلاح و مهمات 

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از شناسایی و دستگیری ضاربان مسلح و کشف سلاح و مهمات خبر داد.

سرهنگ دوم لطف‌الله محمدی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی مسلحانه منجر به مجروحیت ۲ نفر در یکی از روستا‌های شهرستان "کوه چنار"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۵ نفر از عوامل اصلی درگیری که با ۲ دستگاه خودرو در محور "قائمیه-شیراز" در حال تردد بودند را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه کلاش به همراه یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اراذل و اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف ۵۸ کیلو تریاک در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۵۸ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر "پاسارگاد" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودرو، ۵۸ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "پاسارگاد" با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت، برخورد با قاچاقچیان در طول شبانه روز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

دستگیری ۷ سارق با ۳۳ فقره سرقت در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری ۷ سارق و اعتراف آن‌ها به ۳۳ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و قطعات آن در سطح شهرستان "مرودشت"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان مرودشت با انجام کار‌های فنی و تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، در این خصوص ۷ سارق را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام گرفته به ۳۳ فقره سرقت درون خودرو و قطعات آن در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ زینلی تاکید کرد: مردم به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.