مهم‌ترین حوادث ۲۴ بهمن‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۲۴ بهمن‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۵ مصدوم در سانحه سقوط خودرو سواری در رودخانه خشک

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: در پی واژگونی خودروی هیوندا و سقوط خودرو در داخل رودخانه خشک پنج سرنشین مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

حادثه سقوط خودرو هیوندا در خیابان محراب به سمت زیر گذر سلطان آب و مصدوم شدن سرنشینان در ساعت ۲۰:۴۳ (۲۴ بهمن ماه ۹۹) به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز اطلاع داده شد؛ و ستاد فرماندهی این سازمان پنج ایستگاه ۱۴، ۵، ۱۷، ۳ و ۱۸ به همراه خودرو‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام کرد.

براساس گزارش این حادثه، خودروی هیوندا پس از انحراف از جاده به داخل رودخانه سقوط کرده و پنج نفر از سرنشینان در داخل خودرو محبوس شده که خوشبختانه توسط افراد حاضر قبل از رسیدن نیرو‌های عملیاتی از خودرو کاملا واژگون، خارج شده بودند.

نیرو‌های عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه با رعایت نکات ایمنی، با استفاده از تجهیزات نجات افراد حادثه دیده را پس از فیکس کردن به سطح زمین انتقال و به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل دادند.

آتش نشانان پس از برگرداندن خودروی واژگون به حالت اولیه محل را برای بررسی علت حادثه به عوامل راهور تحویل دادند.

کشف خودرو سرقتی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از کشف یک دستگاه خودرو سواری هیوندا سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه خودرو هیوندای سانتافه که در یک خیابان پارک شده بود، مشکوک شدند.

او افزود: با استعلام مأموران انتظامی، مشخص شد که این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان شیراز می‌باشد که خودرو به پارکینگ انتقال و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مالک آن شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: شهروندان نکات ایمنی و هشدار‌های پلیس به جهت جلوگیری از سرقت خودرو را جدی بگیرند و توصیه‌های پیشگیرانه پلیس را همواره مدنظر خود قرار دهند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.

او ادامه داد: در این راستا ماموران ضمن دستگیری ۴ سارق، موفق به کشف ۱۸ فقره سرقت از قبیل مغازه، اماکن خصوصی، قطعات و داخل خودرو و ... شدند.

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و دستگیری ۱۹ خرده فروش و معتاد و کشف ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر نتایج این طرح بود.

سرهنگ نیکبخت ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان با پلیس، بین کرد: رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدار‌های پلیسی توسط آحاد مردم، ارتقاء نظم و امنیت را در سطح شهرستان به دنبال خواهد داشت.

پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی و اجرای طرح نظارت و کنترل بر اصناف و با توجه به محدودیت‌های اعلامی از ستاد ملی مقابله با کرونا، پلیس امنیت عمومی شهرستان جهرم در ۱۰ روز گذشته از ۱۶۷ واحد صنفی بازدید به عمل آورد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۱۶ واحد صنفی متخلف به علت عدم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با قدردانی از همراهی شهروندان قانونمدار و کسبه، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف از سوی واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

یک کشته و ۳ مجروح  در جاده بابا میدان

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس، گفت: بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با سواری سمند در محور مواصلاتی "بابامیدان-گچساران"، یک نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی "بابامیدان-گچساران"، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو با ۲ سرنشین با یک سمند نیز با ۲ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان پژو در دم فوت و ۳ نفر دیگر هر دو خودرو مجروح و راهی بیمارستان شدند، تصریح کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

کشف ۳۷ راس گوسفند قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۳۷ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری "۱۴ فدامی" داراب حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، موفق شدند ۳۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری شکارچیان و کشف ۱۰ قطعه پرنده کمیاب

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز و کشف ۱۰ قطعه پرنده وحشی از نوع "تیهو" در یکی از نقاط حفاظت شده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی بخش "عمادده" لارستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو پیکان بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۰ قطعه پرنده وحشی کمیاب از نوع تیهو را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه شکار غیرمجاز، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

تکذیب سرقت منازل توسط متکدیان در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، شایعه سرقت منازل در این شهرستان توسط متکدیان را تکذیب کرد.

سرهنگ رزمجویی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با وقوع سرقت توسط افراد متکدی و ناشناس در شهرستان را جهرم تکذیب کرد.

او گفت: در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر وقوع سرقت توسط افراد متکدی و ناشناس در سطح شهر جهرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رزمجویی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد هیچگونه سرقتی به این صورت به پلیس گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی جهرم گفت: پلیس با افرادی که بخواهند با انتشار اخبار بی‌پایه و اساس آرامش فکری جامعه را بر هم زنند برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار