رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب گفت:به دلیل انتشار سریع و شیوع بیماری کرونا در یکی از روستا‌های شهرستان سراب، تعداد ۲۶نفر از اهالی مبتلا به بیماری کووید۱۹ در منزل خود قرنطینه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دکتر اکبر نادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب گفت:بیشترین مبتلایان این روستا، افراد جوان و میانسال هستند.

دکتر داودی نماینده مردم سراب نیز بر ضرورت هرچه بیشتر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های کرونایی تاکید کرد.

یحیوی فرماندار سراب نیز با بیان اینکه این شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا در هفته جاری از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شده است گفت:در شرایط فعلی هیچ کدام از مشاغل سطح ۳و۴اجازه فعالیت ندارند.

او با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با متخلفان افزود:اکیپ‌های مشترک بازرسی ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا موظف به نظارت بر فعالیت مشاغل دارای محدودیت هستند.

در این جلسه اعضای جلسه، بر لغو و جلوگیری از برگزاری مراسمات مذهبی، ترحیم و عروسی تاکید کردند.

بر اساس این گزارش موج چهارم شیوع بیماری کرونا خطرناک تراز پیک‌های قبلی آغاز شده و همشهریان عزیز باید ضمن رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد پرهیز کرده و در صورت خروج از خانه حتما از ماسک استفاده نموده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار