معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت:از زمان آغاز آموزش‌های عمومی و همگانی اولین بار بود که مدارس در این سطح وسیع تعطیل شد و چالش‌های جدید فرصتی برای بروز توانمندی‌ها و خلاقیت معلمان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در آیین رونمایی از دستاورد‌های آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما به عملکرد معلمان در دوره ابتدایی باور داشتیم  گفت:در آینده شاهد آموزش ترکیبی (حضوری- مجازی) خواهیم بود.

اودرگیر شدن والدین و خانواده‌ها در امر آموزش را یکی دیگر از فرصت‌های ایجاد شده در ایام کرونا دانست و افزود:امسال تکلیف نوروزی نخواهیم داشت.

او بر تداوم با کیفیت آموزش در ایام کرونایی تاکید کرد و گفت: کسب رتبه اول آذربایجان شرقی در پوشش نوآموزان پیش دبستانی بسیار ارزشمند است و اینکه در این رویداد تبریز پیشگام است، عجیب نیست چرا که این شهر، شهر اولین هاست و در همه زمینه‌ها نام آذربایجان شرقی می‌درخشد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر با بیان اینکه آذربایجان دیار علمای بزرگ در زمینه‌های مختلف است و این مسئولیت ما را سنگین می‌کند، افزود: امسال خوشبختانه سال کودکان بود و با دوراندیشی و اعتماد رهبر معظم انقلاب توانستیم با تمام توان ماموریت خود را پیاده کنیم.

حکیم زاده به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اشاره کرد و گفت: شکل گیری این سازمان گام بزرگ برای ساختن الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت است.

او تاکید کرد: اگر درصدد تربیت انسان تمام ساحتی هستیم؛ توجه به اهمیت دوران کودکی مهم است و سرمایه گذاری برای رسیدن به اهداف باید از دوران کودکی انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار