علی اکبری گفت: آموزش‌های امداد و نجات به منظور کاهش تلفات در زمان حوادث و سوانح، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، بر گسترش تعامل و همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد و گفت: طرح‌های مشترک بسیار خوبی میان هلال احمر و آموزش و پرورش به منظور ارتقای سطح آموزش‌های امدادی دانش آموزان به اجرا در می‌آید که امیدواریم با پایان یافتن کرونا این طرح‌ها را با همکاری یکدیگر در سطح استان پیش ببریم.

علی اکبری با بیان اینکه در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان حمایت‌های آموزش و پرورش می‌تواند پویایی این حوزه را افزایش دهد ، افزود: آموزش‌های امداد و نجات در راستای کاهش تلفات در زمان حوادث و سوانح بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مهردادی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای تعامل و همکاری با هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: به عنوان یک داوطلب هلال احمر همیشه پای کار هستیم و امیدواریم که بتوانیم طرح‌های مشترک بین دو مجموعه را به نحو مطلوب اجرا کنیم.

مهردادی بیان کرد: آموزش‌های هلال احمر به دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار است و این آموزش‌ها از جمله مهارت‌هایی هستند که با انجام به موقع آن‌ها در زمان وقوع بلایا و حوادث طبیعی ، می‌توان جان انسان‌ها را نجات داد.

در ادامه این جلسه طرفین بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش و استفاده از تمام ظرفیت‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.