علی اکبری گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه راهی کارزان با تخصیص به موقع اعتبارات قبل از اربعین سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه باشگاه امدادگران و نجاتگران و معاونین امداد و نجات شعب جمعیت هلال احمر استان با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ۱۱ ماهه حوزه معاونت امداد و نجات گفت: از آغاز سال تاکنون در حوزه امداد و نجات و سایر حوزه‌ها با وجود محدودیت‌های اعتباری، نجاتگران هلال احمر به خوبی به تمامی حوادثی که در سطح استان اتفاق افتاده امدادرسانی کردند.

او ادامه داد: ان شاءالله پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه راهی کارزان با تخصیص به موقع اعتبارات قبل از اربعین سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

علی اصغر علی اکبری با اشاره به برگزاری آزمون کسب درجه ایثار در استان گفت: استان ایلام در مرحله اول آزمون کسب درجه ایثار (آزمون آمادگی جسمانی) جزء قویترین‌ها بوده است و با آرزوی موفقیت برای تمامی نجاتگران در مرحله دوم این آزمون (مهارتی) از زحمات همه کسانی که در برگزاری آزمون درجه ایثار تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

علی اکبری بر آموزش همگانی در خانه‌های هلال تاکید کرد و گفت: این خانه‌ها فقط مختص حوزه داوطلبان نیستند بلکه مختص به تمام حوزه‌های جمعیت هلال احمر است که از این ظرفیت باید برای جذب و ورود اعضاء به حوزه امدادگری استفاده کنیم.

او بیان کرد: بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات، انبار‌ها و شعب تابعه با رعایت نکات  بهداشتی همانند گذشته صورت میپذیرد.

او در خصوص جذب نجاتگران درجه ایثار در استان گفت: تاکنون ۲۲ نجاتگر درجه ایثار در کمیته مرحله استانی و کشوری تایید شدند که در قالب قرارداد ساعتی و طبق شرایط اعلام شده در پایگاه‌های جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر استان بکار گرفته خواهند شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بر حفظ آمادگی نجاتگران و شعب تابعه تاکید کرد و گفت: مانور صفر لحظه‌ای با سناریوی از پیش تعیین شده و هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بدون اطلاع از زمان و مکان این مانور در سطح استان اجرا می‌شود.

در این جلسه دبیران باشگاه امدادگران و نجاتگران و معاونین امداد و نجات شعب جمعیت هلال احمر استان پیشنهادات و مسائل و مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند که توسط مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان پاسخ داده شد.

در پایان این جلسه از تلاش‌ها و زحمات دبیران باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان ایلام با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.