حاجی میرزایی با اشاره به تغییر روش‌های تدریس با شیوع ویروس کرونا گفت: کرونا فرصت خوبی برای ارتباط عمیق‌تر اولیا و مربیان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه با هدف افتتاح  و کلنگ زنی پروژه های آموزشی  وارد زنجان شد.

او در  ارتباط تصویری  با مدیران مدارس استان زنجان گفت: به زنجان آمده ام تا از زحمات معلمان و فرهنگیان بابت کوشش‌های بی دریغ و خلاقانه در شرایط کرونایی تقدیر کنم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کرونا روش‌های تدریس را تغییر داد، افزود: نباید اجازه بدهیم که وقفه‌ای در بحث آموزش دانش آموزان ایجاد شود.

حاجی میرزایی با بیان اینکه هر مدرسه یک کانون پژوهش است، گفت: مدیران مدارس علاوه بر تعلیم نقش موثری در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان دارند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تصویر آینده جامعه ما به دست معلمان ترسیم می شود تحولات اجتماعی محصول جریان یادگیری است.

او با بیان اینکه کرونا اهداف فرهنگی و آموزشی را تحت الشعاع قرار داده است، گفت: فرصت مناسبی است تا معلمان خود را ارزیابی کرده و به توانایی های خود پی ببرند.

وزیر آموزش و پرورش به فعالیت شبکه شاد اشاره کرد و ادامه داد: شاد مولودی ۱۰ ماهه است که بسیاری از آن به عنوان انقلاب آموزشی یاد می‌کنند.

حاجی میرزایی  به تربیت معلمان و نیروهای انسانی با کیفیت تأکید کرد و افزود: با وجود چنین معلمانی می توانیم درباره سند تحول آموزش و پرورش صحبت کنیم.

حقیقی استاندار زنجان در ادامه این جلسه گفت: بیش از ۸ هزار همیار سلامت در نقاط مختلف استان زنجان به آموزش‌های بهداشتی می پردازند.

او با بیان اینکه  تاکنون ۸۱۳ مدرسه در روستاهای زنجان از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند، گفت: تا پایان اسفندماه نیز ۱۴۳ مدرسه روستایی به اینترنت دسترسی خواهند داشت که ۹۳ درصد مدارس استان زنجان را شامل می شود.


استاندار زنجان به تخصیص پنج درصد از مالیات شهرداری‌ها به مدارس استان زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان در زمینه تخصیص بودجه موفق بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.