با تشکیل بخش سرداران در شهرستان نهبندان ، مسئولان باید توجه بیشتری به منطقه برای پیشرفت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در دیدار با بخشدار سرداران و اعضای شورای بخش سرداران گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، ارائه خدمت به مردم به ویژه در بخش سرداران باید با وفاق و همدلی مسئولان در جهت امیدوار شدن مردم در دستور کار باشد.

او با اشاره به اینکه بیشترین پروژه افتتاحی و کلنگ زنی استان خراسان جنوبی مربوط به نهبندان بوده است، افزود: افتتاح پروژه های زیاد ناشی از نگاه توسعه‌ای و تعامل و پیگیری خوب مسئولان استانی و شهرستانی است که جای قدردانی دارد.

بیکی با تأکید بر اینکه شورای بخش سرداران باید کمک کار مجموعه‌های دولتی باشند، تصریح کرد: تشکیل بخش جدید الزامات، کاستی‌ها و ملزوماتی را نیاز دارد که زمان بر است لذا همدلی و همکاری بخشدار و شورای بخش می‌توانند به سرعت توسعه منطقه کمک کند.


بیشتر بخوانید


فرماندار شهرستان نهبندان با اشاره به مشارکت پذیری و حس مسئولیت بالای مردم بخش سرداران اضافه کرد: در راستای ایجاد رضایت مندی مردم بخش سرداران باید شورای این بخش دلسوز و همگن باشد تا کاستی‌ها رفع و زمینه اشتغال در منطقه فراهم شود.

او پتانسیل «نیروی انسانی» را ظرفیت بخش سرداران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بخشی از مردم به منطقه مهاجرت معکوس داشته اند که می‌توانند به ارتقاء شاخص‌های منطقه و اشتغال کمک کنند، لذا با وجود منابع آب کم ، باید کشت‌های کم آب بر در دستور کار مردم باشد.

بیکی با بیان اینکه در حوزه معدن و کشاورزی نهبندان ، پتانسیل‌های خاص خود را دارد، اضافه کرد: تاکنون در حوزه معدنی اقدامات خوبی انجام شده، اما برای توسعه بخش سرداران باید اعتبارات ملی جذب و هزینه شود.

فرماندار نهبندان از احیا و مرمت قنوات بیشتری از بخش سرداران خبر داد و گفت: توجه به بخش سرداران از سوی مسئولان بیشتر شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار