قیمت شکر تا ۲ یا ۳ ماه ابتدای سال آینده تغییر نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موسوی معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی و شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت در کارگروه تنظیم بازار خراسان جنوبی در بیرجند گفت: با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار برای تامین شکر، آخرین قیمت مصوب شکر خانوار تا ۲ یا سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ تغییر نخواهد کرد.

او با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر تنظیم بازار هشت هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است افزود: اگر در زمینه شکر در استان‌ها کمبود باشد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید مراتب را اعلام و نسبت به دریافت سهیمه اقدام کند.

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی و شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت افزود: بر پایه قیمت شکر، قیمت هر کیلوگرم قند بسته‌بندی نیز حداکثر ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

موسوی بیان کرد : در کارگروه تنظیم بازار بر روی قیمت تجدید نظر شده که امید است روند توزیع کشوری روغن جامد خوراکی در کشور بهتر شود.

او افزود: از آنجا که برای تامین ورق حلب با مشکل مواجه شدیم و عملا مقرون به صرفه نبود، کمبود روغن را در کشور شاهد بودیم که این مشکل به زودی حل خواهد شد.

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی و شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت گفت: کالا‌های اساسی از جمله برنج، گوشت، روغن و شکر با توجه به اهمیت سبد خانوار مردم، در سطح کلان در کارگروه تنظیم بازار طبقه‌بندی شده است.

موسوی گفت: هر هفته جلسات ستاد تنظیم بازار با مشارکت دستگاه‌های مربوطه برگزار و درخصوص تامین، توزیع و قیمت کالا‌ها تصمیم‌گیری می‌شود تا شرایط خوبی برای مردم فراهم شود.


بیشتر بخوانید


او چنین بابیان اینکه در خصوص تامین میوه شب عید مشکلی نخواهیم داشت، گفت: طرح نظارت ویژه نوروز در دستور کارست و نظارت‌ها در این مدت تشدید می‌شود.

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی و شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت در خصوص حمایت از واحد‌های آسیب دیده از کرونا در استان گفت: موضوع آنفلوانزا فوق حاد پرندگان در دستور کار کارگروه تنظیم بازار کشور قرار گرفته و دامپزشکی و سازمان جهادکشاورزی تمهیدات لازم را در خصوص تامین نهاد‌ها و خوراک انجام شده و ما هم پیگیر هستیم تا این مشکل زودتر رفع شود.

او در خصوص رسیدگی به تخلفات و جریمه‌های صادر شده در زمینه بازرسی‌ها سازمان تعزیرات حکومتی این موضوع را پیگیری می‌کند و قرار است درخصوص جرایم احکام صادر شده تجدید نظر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی هم با بیان اینکه خراسان جنوبی ۷۰ درصد رضایتمندی را در خصوص رسیدگی به شکایت‌های مردمی داشته است، گفت: امیدورایم با حمایت‌ها سازمان صمت بتوانیم در رسیدن به شکایت‌های مردمی موفق‌تر عمل کنیم.

عابدی افزود: درخواست ما از کارگروه تنطیم بازار کشور این است تا قیمت گذاری‌ها را در برخی موارد منطقه‌ای ببیند و شرایط خاص استان را در نطر بگیرند.

او همچنین خواستار تامین نهاد مرغدران آسیب دیده و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
نه تو رو خدا بیاین گرون کنید....همین مونده که شیرینی قند و شکر رو هم به کام ما تلخ تر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
کم مونده تو این اوضاع گرونی، قند و شکر رو هم دوباره گرون کنند..به کجا می رویم؟؟؟
آخرین اخبار