امام درباره افتتاح ورودی‌های جدید در میدان صنعت و بسیج و دسترسی آسان به ایستگاه‌ها توضیحاتی داد.

علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ورودی‌های اول این دو ایستگاه در اسفند سال ۹۷ و شهریور سال ۹۸ به بهره برداری رسیده بود و با تلاش همکارانم در مترو تهران بهره برداری از ورودی‌های دوم برای همشهریان عزیز در این مناطق اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: حدود هزینه‌ای که برای این دو ورودی انجام شده ۱۰۰ میلیارد تومان است و امیدواریم که با اضافه شدن این دو ورودی شاهد بهره برداری بهتر مردم باشیم و در سه سال آینده ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر به مسافران مترو اضافه خواهد شد.

امام گفت: در بزرگراه شهید محلاتی که ایستگاه بسیج قرار دارد، تردد شمال به جنوب در بزرگراه که تردد ماشین‌ها انجام می‌شود، مشکل این منطقه را رفع می‌کند، ضمن اینکه ورودی جدید مترو در شمال بزرگراه محلاتی قرار گرفته و در کنار آن پارک بسیج قرار دارد که شرایطی را برای مردم فراهم می‌کند تا تردد راحت تری به این پارک داشته باشند.

مدیرعامل شرکت متروی تهران افزود: ورودی دوم میدان صنعت در محله شهرک غرب قرار دارد که جمعیت قابل توجهی دارد و جزو شلوغ‌ترین ایستگاه‌ها در خط ۷ است و در نتیجه کسانی که شمال خیابان پاکنژاد و دادمان محل کار و زندگی‌شان است، می‌توانند از این ورودی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار