امروز ورودی‌های دوم ایستگاه میدان صنعت و بسیج به بهره برداری رسیدند.

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه بسیج در منطقه ۱۴ و ورودی دوم ایستگاه میدان صنعت برگزارشد. خداروشکر که این دو پروژه به موقع به اتمام رسید.

وی ادامه داد:کارکرد‌هایی که در ورودی دوم داریم درست است که به میزان ورودی اول نیست، ولی طبیعتا به جهت فاصله زیادی که ورودی‌ها از هم دارند و گا‌ها در بین آن‌ها بزرگراهی قرار دارد، برای مردم در آن مناطق آثار بسیار مثبت و خوبی دارد.
هاشمی گفت: همه موضوعات مناسب سازی در این ایستگاه انجام گرفته است. این دو ورودی هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته که ۴۰ میلیارد تومان برای مجموعه بسیج و ۶۰ میلیارد تومان برای ایستگاه صنعت بوده و هزینه‌ها از محل اعتبارات شهرداری تهران تامین شده است.

 وی تصریح کرد: امیدواریم ایستگاه‌های شهید محلاتی و قیام را در روز ۱۴ اسفند افتتاح کنیم و همچنین ۴ یا ۵ ایستگاه را ۲۰ اسفند افتتاح کنیم و بقیه افتتاح‌ها نیز به قوت خود باقی هستند و امیدواریم در ۲۵ اسفند و یا اوایل فروردین افتتاح خوبی داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: طبق برنامه‌ها کار‌ها در حال انجام است، ولی در اوراق مشارکت در یک مرحله ۴ ماه و در مرحله دیگر ۲ ماه تاخیر داشتیم و طبیعی است که در سرعت کار برای پیمانکار‌ها اثر می‌گذارد.

وی افزود: ما اطمینان داریم که افتتاح ۱۲ ایستگاه تمام خواهد شد، ولی شاید در بعضی از اقدامات ظاهری و ایمن سازی و مناسب سازی دیرتر انجام شود، این اقدامات ممکن است با ۱۵ روز تا یک ماه تاخیر داشته باشد، ولی با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار