کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش پراکنده باران و برف همراه با وزش باد شدید خراسان رضوی را در بر می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سارا حکمی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش پراکنده باران و برف همراه با وزش باد شدید و افت دمای هوا در روز‌های پایانی هفته این استان را فرا می‌گیرد.

او افزود: خراسان رضوی بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز ۲۹ بهمن تحت تاثیر فعالیت یک سامانه جوی ناپایدار قرار می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: "افزایش سرعت وزش باد شدید تا خیلی شدید، افزایش ابرناکی آسمان، بارش پراکنده باران و برف و همچنین کاهش دمای هوا"  پیامد‌های فعالیت این سامانه جوی در خراسان رضوی است.
 

بیشتر بخوانید


حکمی بیان کرد: بر این اساس احتمال بروز آسیب و خسارت به تاسیسات بخاطر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک برای عصر پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه در برخی از  نقاط خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

او همچنین به آغاز روند کاهش دمای هوا از فردا در خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد که ۲۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است با نوسان کاهشی تا هشت درجه فردا به ۲۴ و پس‌فردا به ۱۷ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای شب گذشته مشهد ۷ درجه سلسیوس بود که روند افزایشی آن تا پایان فردا ادامه دارد اما دمای هوا جمعه‌شب با پنج درجه افت به دو درجه سلسیوس کاهش پیدا می کند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.