۱۰ درجه کاهش دما در اولین روز اسفند ماه

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: نخستین روز اسفند ماه دمای هوا در خراسان رضوی به میزان هشت تا ۱۰ درجه نسبت به روزهای اخیر کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به  افزایش ابرناکی آسمان و افزایش سرعت وزش باد از فردا ۲۹ اسفند در خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری و پراکنده برای پنجشنبه‌شب  در مناطقی از استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده که همراه با آن روند کاهش دمای هوا آغاز می‌شود.

او افزود: همچنین شدت گرفتن وزش باد در خراسان رضوی از پس‌فردا پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه با احتمال ایراد خسارت به سازه‌های موقت پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: ظرف روزهای پایانی هفته جاری به سبب گرد و خاک ناشی از وزش باد شدید، عمق میدان دید افقی نیز در مناطق مختلف این استان کاهش می‌یابد.

او  در ادامه، "بیشینه" دمای دیروز ۲۷ بهمن ماه مشهد را ۲۲ درجه سلسیوس ذکر و تصریح  کرد: با آغاز و تداوم روند افزایشی دما تا روز پنجشنبه هفته جاری دمای هوای این کلانشهر به ۲۵ درجه خواهد رسید. جمعه آخرین روز هفته جاری و نخستین روز اسفند ماه آتی دمای هوای مشهد با کاهش محسوس به ۱۷ درجه سلسیوس افت می‌کند.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار