دانشجویان دانشگاه شهرکرد می‌توانند از کتاب‌های تخصصی آیت الله علامه مصباح یزدی (ره) بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه شهرکرد به جهت افتتاح کتابخانه تخصصی آیت الله مصباح یزدی (ره) گفت: این کار بسیار مهم، ارزشمند و علمی است و یکی از راه‌های معرفی افکار و ابعاد شخصیتی این عالم است.

او افزود: آیت الله مصباح یزدی (ره) از چهره‌های شاخصی بود که تمام عمر خود را در خدمت به علم، دین، مردم و معارف اهل بیت صرف نمود و وظیفه ما است که نگذاریم غبار فراموشی بر روی چنین افراد موثری در جامعه بنشیند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: آیت الله مصباح یزدی نقش بسزایی بر تربیت انسان‌های تاثیر گذار در جامعه داشته است و پرورش‌یافتگان، شاگردان و درس آموختگان، امروز در جای جای کشور و مراکز علمی حضور دارند.

در ادامه سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: ۵۹۰ جلد کتاب در بخش مرجع کتابخانه مرکزی این دانشگاه موجود است که ۱۸۰ جلد آن مربوط به کتاب‌های تخصصی آیت الله مصباح یزدی (ره) است.

او اظهار داشت: این مجموعه برای دانشجویان، محققین و پژوهشگرانی که در زمینه آثار این عالم مطالعه می‌کنند قابل استفاده است.

کریمی ادامه داد: علاقمندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌توانند برای بهره از این منابع به صورت حضوری و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به بخش مرجع کتابخانه مرکزی دانشگاه شهرکرد مراجعه کنند.

هم اکنون هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار