رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: ما در تلاش هستیم تا ۶ رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی به مجموعه رشته‌های دانشکده هنر و علوم انسانی افزوده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قدرت اله حمزه نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد، مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان و جمعی دیگر از معاونین و مدیران دانشگاه شهرکرد و روسای ادارات شهرستان فارسان از دانشکده هنر و علوم انسانی بازدید کردند و از نزدیک مسائل مرتبط با این دانشکده را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان دانشگاه شهرکرد به خاطر فعالیت‌های هنری که دارد در سطح کشور شناخته شده است.

او افزود: ما در تلاش هستیم تا شش رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی به مجموعه رشته‌های دانشکده هنر و علوم انسانی افزوده شود.


بیشتر بخوانید


کریمی در ادامه با تشریح مسایل و مشکلات دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان اضافه کرد: خوابگاه دانشجویی دختران این دانشکده ردیف بودجه ملی ندارد و از طریق دریافت وام به مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان از صندوق رفاه دانشجویان در صدد تکمیل آن بودیم که برای تکمیل و تجهیز این خوابگاه به حداقل پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

او در پاسخ به مباحث مطروحه در نشست پیرامون استقلال دانشکده و تبدیل شدن آن به یک دانشگاه گفت: سیاست‌های فعلی وزارت علوم به سمت کیفی سازی دانشگاه‌ها سوق پیدا کرده است و اجازه تاسیس دانشگاه جدید و مباحث کمی را نمی‌دهد.

احداث جاده دسترسی اختصاصی برای خوابگاه دانشجویی در حال احداث خواهران، پیگیری تملک و دریافت سند دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان، بررسی نحوه پرداخت بدهی دانشکده به شهرداری فارسان و اختصاص آب برای فضای سبز از دیگر مباحث مطرح شده از سوی رییس دانشگاه شهرکرد در این نشست بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار