هشدار! البرز در چند قدمی موج چهارم کرونا

استاندار البرزگفت: وارد شدن به موج چهارم می‌تواند فاجعه بارشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرزعزیزالله شهبازی در جلسه ستاد کرونای استان گفت:متاسفانه برخی شهرستان های کشور وارد وضعیت قرمز شده اند و اگر ماهم مراقبت ها و محدودیت های لازم را عملی نکنیم دچار وضعیت قرمز می شویم.

استاندار البرز افزود: وارد شدن به موج چهارم می تواند فاجعه بار باشد.

شهبازی گفت: باید همانند موج دوم و سوم کمیته های تخصصی ایجاد شود و فعالیت های تبلیغی بیشتری در زمینه کرونا انجام شود و کمیته اطلاع رسانی با فوریت تشکیل شود.

بابایی،  رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز در ادامه این جلسه گفت: علی رغم مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان مبنی بر اجرای محدودیت های وضعیت قرمز کرونا در شهرستان های ساوجلاغ، اشتهارد و نظرآباد تا کنون نسبت به اقدام عملی در این زمینه کاری انجام نگرفته است.

مستوفی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه گفت: ظرفیت انجام روزانه ۵هزار تست پی سی ار در استان وجود دارد و در حال حاضر روزانه ۱۵۰۰تست پس سی ار و ۳۵۰۰تست رکپید در حال انجام است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: هم اکنون ۴۷۰دوز واکسن به البرز اختصاص داده  شده و تا کنون ۲۳۵نفر از کادر درمان استان با واکسن اسپوتنیک وی واکسینه شده اند و خوشبختانه تاکنون هیچ گونه عوارضی مشاهذه نشده است.

 انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.