رسولی مطرح کرد؛

لزوم تعیین تکلیف دو معاونت بلاتکلیف

عضو شورای شهر درباره لایحه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی،توسعه شهری و امور شورا ،توسعه منابع انسانی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر پیشنهادی را مبنی بر مسکوت گذاشتن طرح‌ها و لوایح مقدم بر لایحه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی و همچنین لایحه اساسنامه‌های نوزده سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌های مالی و معاملات آن‌ها را با توجه به اهمیت رسیدگی به آن‌ها تا پیش از بررسی لایحه بودجه مطرح کرد.

رسولی درباره پیشنهاد خود گفت: آقای شهردار دو لایحه به شورای شهر ارسال کرده یکی از این دو، لایحه ادغام دو معاونت است که پس تذکر منتهی به سؤال بنده و همکارانم به شورا ارسال‌شده است. لایحه دوم در عمل به تکلیف شهرداری تهران در ارائه اساسنامه سازمان‌های شهرداری تهران است.

وی بیان کرد: ما از پیشنهادکنندگان از هیئت‌رئیسه و اعضای شورای شهر استدعا داریم با توجه به محدودیت‌های قانونی موجود و این‌که بررسی این دو لایحه باید تا قبل از لایحه بودجه انجام شود، به این پیشنهاد رأی مثبت دهند تا با این اتفاق به تداوم تخلفات شهرداری در حوزه این دو معاونت که بلاتکلیف هستند، پایان دهیم.


بیشتر بخوانید


رسولی تاکید کرد: بر همین اساس پیشنهاد می‌شود دستورات ماقبل این دو دستور به تعویق بیفتند تا این دو دستور تا قبل از لایحه بودجه مورد بررسی قرار گیرند تا بتوانیم بودجه را دقیق‌تر بررسی کنیم.

در پایان این پیشنهاد به رأی گذاشته شد و با ۱۴ رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار