ساعدی گفت: تعامل بین مردم و مسئولان دشت آزادگان و هویزه سبب کاهش مشکلات و تحقق اهداف می‌شود.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست معرفی مسئول دفتر و تیم اطلاع رسانی و مشاوران در حوزه انتخابیه با حضور امام جمعه شهرستان و فرماندار دشت آزادگان گفت: ارتباط با مردم، پیگیری مشکلات آنها، رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

او با تاکید بر برنامه ریزی منسجم جهت پیشرفت و توسعه شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه، افزود: تعامل حسنه با مردم، خصوصاً اقشار مستضعف همه شهر‌ها و روستا‌های سطح این شهرستان‌ها الزامی است، تا ان شاء الله بتوانیم گامی موثر در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه برداریم.

ساعدی بر تلاش برای ایجاد انسجام، وحدت، همدلی و یکپارچگی بیشتر بین آحاد مردم و مسئولان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان حوزه انتخابیه خود تاکید و تصریح کرد: تلاش و کوشش شبانه روزی جهت رضای خداوند متعال و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام از وظایف مسئولان است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی خواستار برقراری ارتباط مناسب بین مردم و مسئولان حوزه انتخابیه شد، اظهار داشت: تعامل موثر و سازنده همه مسئولان و مردم و پیگیری در جهت رفع مشکلات شهرستان‌ها نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی و تحقق اهداف ما دارد.

او بیان کرد: در پایان این نشست، طی احکامی جداگانه اعضای خدمتگزار مردم معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.