ساعدی گفت: اجرای صحیح پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابر شهری دشت آزادگان و هویزه در گروی همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تعامل و همکاری مسئولان با یکدیگر در اجرای پروژه‌های عمرانی را مهم تلقی کرد و گفت: آسفالت معابر و اجرای صحیح پروژه یکی از مهم‌ترین مطالبات بحق شهروندان است.

او با تاکید بر رفع نواقص و رعایت نکات فنی در اجرای این پروژه‌ها افزود: اجرای صحیح و دقیق پروژه‌های عمرانی و همچنین نظارت دقیق بر نحوه اجرای پروژه لازم و ضروری است.

ساعدی با بیان اینکه تمهیدات لازم باید جهت پیشبرد عملیات اجرایی پروژه آسفالت ارائه شود، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در اجرای این پروژه و همچنین شهردار و شورای شهر به منظور سرعت بخشیدن در اجرای پروژه مذکور و رفع ناهماهنگی‌ها موجود، با همدیگر تعامل و همکاری بیش از پیش داشته باشند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی استفاده صحیح و به نحو احسن از اعتبارات جذب شده در اجرای پرورژه‌های عمرانی به ویژه آسفالت معابر سطح شهر را امری ضروری دانست و بیان کرد: امیدواریم با انجام عملیات آسفالت معابر سطح شهر، مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

او در ادامه به بازدید از پروژه درمانی زیارتگاه شهدای هویزه به همراه سایر مسئولان شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تسریع جهت تکمیل این پروژه ضروری است و ان شاء الله پس از تکمیل و تجهیز این درمانگاه علاوه بر زائران، اهالی روستا‌های اطراف یادمان شهدای هویزه از خدمات این درمانگاه بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.