فرماندار کرمانشاه با اشاره به خطرناک بودن موج چهارم بیماری کرونا، از مردم خواست کماکان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند تا گرفتار این موج نشویم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : در شرایط کنونی که موج سوم بیماری را در کرمانشاه پشت سر گذاشته و در وضعیت آبی کرونایی به سر می‌بریم و فکر می‌کنیم در امان هستیم، موج چهارم بیماری که اتفاقا خیلی هم خطرناک شده در راه است و با کوچکترین غفلتی ممکن است گرفتار این موج بیماری شویم.

او گفت : موج چهارم کرونا و خصوصا خطر شیوع نوع انگلیسی آن که هم سنین پایین را درگیر کرده و همه قدرت سرایت بالاتر و در عین حال قدرت کشندگی بالاتری هم پیدا کرده، موج حساسی است که اگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم، شیوع آن در شهرستان کرمانشاه دور از انتظار نیست.

فرماندار کرمانشاه از ریش سفیدان و معتمدین خواست تا به جد مردم و به ویژه روستائیان را از برگزاری محافل جشن و عزا منصرف کرده و اجازه ندهند در اثر غفلت گرفتار موج چهارم کرونا شویم.

رنجبر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، افزود: با شروع تعطیلات ممکن است شاهد افزایش مسافرت‌ها باشیم که این مسافرت‌ها احتمال اوج گیری کرونا را بالا خواهد برد، لذا باید مراقب باشیم.

رنجبر ادامه داد: از مردم شهرستان کرمانشاه تقاضا می‌شود تا بهبود اوضاع کرونایی از هرنوع تجمع و دورهمی و شب‌نشینی دوری کرده و با حضور در اجتماعات جان خود و عزیزانشان را به خطر نیاندازند.

رنجبر با اشاره به مستعد بودن بخش بیلوار در شهرستان کرمانشاه، گفت: این بخش ظرفیت‌ها و استعداد‌های زیادی به ویژه در بخش کشاورزی دارد که امید است با همراهی روستائیان شاهد رخداد‌های خوبی در شکوفایی این بخش باشیم.

او افزود: این بخش در حوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی خیلی جای کار دارد و می‌تواند در کشور برجسته شود.

او با اشاره به مشکلات راه اصلی این بخش گفت: با توجه به حادثه خیز بودن جاده بیلوار اولویت کاری بخشداری و فرمانداری کرمانشاه باید بهبود وضعیت جاده اصلی باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.