استاندار کرمانشاه با اشاره به پرداخت نشدن سهم آورده مردمی و مشکلات مالی پیمانکاران پروژه مسکن مهر پاوه گفت : تنها راه حل این پروژه اعتمادسازی بین متقاضیان واحد‌ها و تعاونی‌ها است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : باید فرمانداری پاوه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور رئیس کل دادگستری استان و استانداری راهکاری برای اعتمادسازی متقاضیان و جلب اعتماد آن‌ها بیابند تا سهم آورده خود را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه هشت متقاضی از ۱۹۱ واحد، سهم آورده خود پرداخت کرده اند، گفت : با توجه به ارزش افزوده‌ای که واحد‌های مسکونی پیدا کرده اند باید مردم را توجیه و آگاه کرد سهم آورده خود را بپردازند.

بازوند با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مسکن مهر پاوه ساخته شده افزود: باید طبق برنامه تا اردیبهشت ماه سال آینده همه واحد‌ها به مردم تحویل داده شود.

او افزود: از ۴۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر پاوه، ۱۹۲ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است و ۱۹۱ واحد نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق قول مسئولان و پیمانکاران باید تا اردیبهشت ماه به مردم تحویل داده شود.

استاندار کرمانشاه برای حل مشکلات مسکن مهر پاوه از راه و شهرسازی و اداره کل استاندارد استان خواست، نسبت به استانداردسازی ۱۲ آسانسور ۱۹۲ واحد تحویل داده شده تا ۲ هفته آینده اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: برای تکمیل مسکن مهر پاوه ۱۳ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

شریفی ادامه داد: پیمانکاران به دلیل تورم و گرانی مصالح و پرداخت نکردن سهم آورده مردم با مشکل شدید نقدینگی مواجه هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به شکایت متقاضیان مسکن مهر پاوه نسبت به تعاونی‌های پروژه به دادگستری گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر پاوه بحث حقوقی است و متقاضیان برای حل مشکلات باید به اتاق تعاونی شکایت کنند تا سریع کار‌ها پیش برود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.