تیم‌های هراز آمل و هورسان رامسر امروز به مصاف نمایندگان سیرجان و تهران می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه ۲۷ بهمن در تهران برگزار می‌شود و تیم‌های هراز آمل و هورسان رامسر به عنوان نمایندگان مازندران به مصاف نمایندگان سیرجان و تهران می‌روند.

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم هورسان رامسر از ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه به دیدار سایپا تهران می‌رود.

هورسان با ۹ برد از ۲۴ بازی با کسب ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و تیم سایپا هم با ۱۷ برد از ۲۴ بازی و کسب ۵۳ امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد و برای کسب رتبه بالاتر به میدان می‌رود.

تیم هورسان دیگر امیدی برای صعود به مرحله پلی آف ندارد و فقط برای حفظ جایگاه نهمی به مصاف حریفان می‌رود.

شاگردان باقرزاده اگرچه در این فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند، اما توان صعود را نداشتند. این تیم در صورت تقویت، می‌تواند در فصل‌های آینده جزو مدعیان باشد.

در پنجمین هفته متمرکز این رقابت‌ها در تهران دو تیم لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان از ساعت ۱۷ عصر امروز دوشنبه در خانه والیبال تهران به مصاف هم می‌روند.

در جدول رده بندی تیم فولاد سیرجان با ۵۸ امتیاز پس از سپاهان ۶۲ امتیازی در رده دوم جدول جای دارد و برای کسب جایگاه نخست فردا به مصاف هراز می‌رود.

تیم هراز آمل هم با کسب ۱۷ برد از ۲۴ بازی با ۴۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. هرازی‌ها برای ارتقاء جایگاه خود در جدول باید در دو بازی آخر پیروز شوند تا بتوانند در جدول یک یا دو پله صعود کنند.

شاگردان عطایی امروز در مقابل سیرجانی‌ها کار سختی دارند اگر چه آملی‌ها نشان دادند در روز‌های سخت می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.