سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد از آغاز توزیع هنر کارت تا پایان بهمن ماه در شهرستان نظرآباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سعید صفری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد گفت: فعالان فرهنگ و هنر شهرستان که برای آنان هنر کارت صادر و ارسال شده است تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند تا کارت صادر شده را دریافت و آن را فعال کنند.

او افزود: توزیع این کارت ها با اهدای هنر کارت ابوطالب باقری، شاعر، پدید آورنده کتاب و مسئول کانون بسیج هنرمندان ساوجبلاغ که در شهرستان نظرآباد سکونت دارد آغاز شد.

صفری گفت: معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارائه تسهیلات رفاهی در قالب طرح‌های حمایتی از هنرمندان، اقدام به تهیه کارت الکترونیکی تحت عنوان هنر کارت کرده است و این کارت دارای قابلیت ارائه خدمات چندگانه است و از این پس کلیه خدمات صندوق اعتباری هنر از قبیل خدمات بیمه‌ای، طرح تکریم و کمک مستمری و تسهیلات مالی از طریق این کارت ارائه خواهد شد.

او افزود: سایر خدمات رفاهی، فرهنگی، گردشگری و... نیز طی مراحل مختلف روی این کارت فعال خواهد شد؛ هنرمندانی که هنر کارت برای آنان صادر و ارسال شده است تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند تا کارت صادر شده را دریافت و آن را فعال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد گفت: فعالان فرهنگ و هنر شهرستان به‌محض دریافت کارت، برای فعال‌سازی آن باید شماره ۱۶ رقمی کارت خود را با همان شماره همراهی که ثبت‌نام کرده‌اند به سامانه ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ ارسال کنند.

او افزود: توزیع کارت در ساعت های اداری روزهای هفته جاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد ، انجام شده و هنر کارت فقط به شخصی که کارت به نامش صادر شده تحویل می‌شود.

یادآور می شود فعالان قرآنی، فرهنگی و هنرمندان محترم ضمن همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی خود پیش از مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد با شماره تلفن ۴۵۳۵۵۷۶۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.