ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر از ۲۲مهر در استان البرز، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کل کشور و از جمله استان البرز در یک مرحله از تاریخ ۲۲ مهر ۹۹ تا دوم آبان ۹۹ به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود که اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند ضمن مراجعه به سایت صندوق نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او در تشریح شرایط حق بیمه یادشده افزود: اعضای صندوق اعتباری هنر صرفا با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق است که از محل اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین و پرداخت می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: متقاضیان جدید می‌توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند و اعضایی که در سال گذشته از خدمات بیمه تکمیلی صندوق برخوردار بودند و بیمه تکمیلی فصل تابستان آن‌ها از سوی صندوق تمدید شد، با پرداخت حق بیمه (سهم فرد و افراد تحت تکفل) طرح فعلی خود، تا پایان قرارداد از مزایای بیمه تکمیلی همان طرح برخوردار می‌شوند.

مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و بر اساس مقررات موضوعه، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی منوط به ثبت نام در سامانه هنر کارت است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.