مامور زن ایستگاه قطار جان مسافری را که حین سوار شدن به قطار در حال حرکت به داخل شکاف سکوی ایستگاه سقوط کرده بود نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مامور زن ایستگاه قطار با هوشیاری خود جان مسافری که میان شکاف سکوی ایستگاه سقوط کرده بود را نجات داد. این مسافر مرد قصد سوار شدن بر یک قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان به داخل شکاف سقوط کرد.

این مامور زن که در حال صحبت با تعدادی از همکارانش بود با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شد و با کمک همکارانش مسافر را از میان شکاف بیرون کشید. این اتفاق در تاریخ ۸ فوریه و در ایستگاه قطار «ویساکهاپاتنام» رخ داد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است واکنش به موقع این مامور زن را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این مامور زن روی سکوی ایستگاه و در حال صحبت با همکارانش دیده می‌شود. لحظاتی بعد او متوجه سقوط مسافر به داخل شکاف سکو و واگن قطار شده و بلافاصله به سمت مسافر می‌دود. همکاران این زن نیز بلافاصله به کمک وی شتافته و موفق می‌شوند پیش از آنکه این مسافر زیر چرخ‌های قطار قرار بگیرد او را از میان شکاف بیرون بکشند.

این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد،  پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران هوشیاری و وظیفه شناسی این زن را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه پاداش به این زن تعلق بگیرد و چه نگیرد عمل او شجاعانه و ستودنی بود. خداوند چنین انسان‌های فداکاری را حفظ کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار