پیرزن هشتاد ساله‌ای که عاشق اسکی سواری است + فیلم

پیرزنی هشتاد ساله که در سیبری زندگی می‌کند با اسکی سواری روی برف مهارت و آمادگی بالای جسمانی خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکی روی برف یکی از ورزش‌هایی است که به آمادگی جسمانی بالایی نیاز دارد تا فرد بتواند تعادل خود را در حین حرکت حفظ کند.

پیرزنی ۸۰ ساله به نام «لیبوف مورخیدووا» نشان داد که گاهی اوقات پیری مانعی برای انجام ورزش‌های سخت و پرخطر ایجاد نمی‌کند، زیرا او عاشق این ورزش است و تاکنون ساعت‌ها در برف‌های سیبری و روستایی که دل کوه‌های پوشیده شده از برف است، اسکی سواری کرده است.

ایستگاه رادیویی دویچه وله با انتشار کلیپی از این زن، گفت: چه در قصر‌ها زندگی کنیم و چه در هرجای دیگر، مرگ برای هر انسانی عاقبت اجتناب ناپذیری است.


بیشتر بخوانید


این خانم اسکی سواری را دوست دارد و هرگونه دعوت از نزدیکان خود را برای متوقف کردن این کار رد می‌کند. گفته شده که این پیرزن در کنار دریاچه بزرگ بایکال در جنوب سیبری در روسیه زندگی می‌کند، او از زمان مرگ شوهرش تنها زندگی می‌کند و وقت خود را برای مراقبت از چند سگ، گاو و پرنده اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
زندگی دور از استرس و غصه و هوای سالم و زندگی در طبیعت و داشتن دلخوش ‌و انجام فعالیت بدنی همه فاکتور های استقامت این بانوی مسن است .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
زندگی سالم یعنی همین
آخرین اخبار