رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مشاهده چندین مورد ویروس جهش یافته انگلیسی و آفریقای جنوبی در کشور سطح هشدار‌های بهداشتی را بالاتر می‌برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مشاهده چندین مورد ویروس جهش یافته انگلیسی و آفریقای جنوبی در کشور سطح هشدار و نگرانی‌ها را از شیوع بیماری کرونا بالا می‌برد.

او افزود: از سوی دیگر نگرانی مسئولین استان از گرفتار شدن استان‌های مجاور و بویژه استان خوزستان است که مراودات طبیعی زیادی با چهارمحال و بختیاری دارد.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: این در حالی است که روند بسیار سریع قرمز شدن وضعیت بسیاری از شهر‌های استان خوزستان می‌تواند برای هر کجای کشور خطرناک باشد.

او با تاکید بر لزوم توجه جدی مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از برگزاری هرگونه تجمعات و دور همی‌ها افزود: با توجه به مقررات وضع شده، همچنان منع تردد از شهر‌های قرمز و نارنجی وجود دارد که مکاتبات لازم با نیروی انتظامی برای مراقبت بیشتر و نظارت بیشتر بر ورود وسایل نقلیه از استان خوزستان به استان به عمل آمده است.

شیرانی در حال حاضر وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان را نسبتاً پایدار ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار