هم اکنون وضعیت شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، اردل، کیار و کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری از نظر رنگ بندی کرونایی زرد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون وضعیت شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، اردل، کیار و کوهرنگ از نظر رنگ بندی کرونایی زرد است.

او افزود: شهرستان‌های بن، سامان و خانمیرزا هم در وضعیت آبی قرار دارند.

شیرانی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند.


بیشتر بخوانید


او افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۶ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی گفت: هم اکنون ۸۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۶۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان ۷۶۰ نفر است.

شیرانی افزود: هم اکنون ۱۰ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار