رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۲۰دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری سنندج بازسازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امیر جمشیدنژاد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بدلیل شیوع ویروس کرونا و عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی، بسیاری از خطوط ناوگان اتوبوسرانی این سازمان در سال‌جاری غیرفعال بود.

او افزود: درهمین راستا وبراساس دستورالعمل نوسازی و بازسازی بخش خصوصی ازسوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نسبت به تهیه قطعات یدکی موردنیاز از محل کمک دولت اقدام شد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به تعمیر، بازسازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل وعمومی درون شهری بیان کرد: از این تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا، چهار دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ و ۶ دستگاه نیز اتوبوس مدل ۳۵۵ بود.

او گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس در۲ بخش خصوصی و دولتی شامل ۴۹ دستگاه در بخش دولتی و ۳۱ دستگاه در بخش خصوصی در ناوگان حمل ونقل عمومی سنندج فعال بودند.

جمشیدنژاد گفت: در حال حاضر از این تعداد در بحش دولتی ۲۶ دستگاه و در بخش خصوصی ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال وجود دارد و در حال حاضر از ۱۸ خط سازمان، ۱۰ خط فعال است.

او افزود: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در سال جاری نسبت به بازنگری تمام خطوط سازمان براساس نیازسنجی و درخواست‌های مردمی نیز اقدام کرده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: بازنگری خطوط و همچنین بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی ورضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

گفتنی است؛ شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.