به مناسبت دهه‌ مبارک فجر و با حضور مدیرکل استاندارد کردستان،آزمایشگاه غذایی و میکروبی در اداره استاندار شهرستان سقز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان گفت: این آزمایشگاه توسط بخش خصوصی، "شرکت تجهیز سپهر ریحان و آزمایشگاه رویانا" با همکاری اداره کل استاندارد کردستان و با سرمايه گذاری ۷ميليارد تومانی در سقز راه‌اندازی شده و زیر نظر اداره استاندارد و اداره دامپزشکی فعالیت خواهد کرد.

او افزود:تعدادی از تجهیزات این آزمایشگاه توسط اداره کل استاندارد تهیه شده بود که بخش خصوصی تجهیزات مورد نیاز را تکمیل نموده و آزمایشگاه را به بهره برداری رساند.

یزدانی بیان کرد: اداره استاندارد همواره تلاش می‌کند آنچه که تولید می‌شود و به دست مردم می‌رسد دارای استاندارد بوده تا مردم با خیال راحت آن کالا را مورد استفاده قرار دهند.

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: این آزمایشگاه در زمینه‌ی بیولوژی مولکولی، آب پساب، صنایع غذایی، دامپزشکی، تحقیقات کنترل کیفی و کمی موادغذایی فعالیت دارد و در این زمینه‌ها به واحد‌های تولیدی و خدماتی استان کمک می‌کند محصولات تولیدی آن‌ها با دقت و سرعت بیشتری مورد آزمایش قرار گرفته و با اطمینان بیشتری در دسترس مصرف کننده قرار می گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.