جشنواره سفیران سلامت مدارس با هدف ترویج خودمراقبتی میان دانش آموزان گیلانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر سراجی ،  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان گفت: پنجمین جشنواره سفیران سلامت مدارس با شعار «هردانش آموز یک سفیر سلامت، هر سفیر سلامت یک پیام آور بهداشتی» در فضای مجازی برگزار می‌شود.

او  افزود: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره، تا پایان بهمن فرصت دارند با مراجعه به سامانه همگام مدرسه به نشانی www.hamgam.medu.ir، آثار خود را، ارائه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان گفت : خودمراقبتی، بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر و واگیر نظیر کووید۱۹، آنفلوآنزا و سرماخوردگی، ترویج فرهنگ تغذیه سالم برای افزایش سیستم ایمنی بدن در شرایط بیماری کووید ۱۹، نقش محیط زیست و راه‌های حفاظت از آن نظیر تفکیک پسماند تر، خشک و بازیافت و اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سلامت، از موضوعات این جشنواره است.

سراجی تصریح کرد: موضوع جشنواره برای دانش آموزان ابتدایی دوره اول، بهداشت فردی و تغذیه سالم، عوارض چاقی و بلوغ در قالب نقاشی و پیام بهداشتی و برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی بهداشت فردی، مدیریت خشم، تغذیه سالم و تفکیک زباله و پسماند در قالب نقاشی، پیام بهداشتی و نامه‌ای به  ویروس کرونا  در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.