به دنبال تشکیل کمیته پیشکسوتان ورزشی در شهربابک، سرانجام اعضای اصلی آن پس از رای گیری انتخاب شدند.

ناصر نعمت، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک آغاز چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: به منظور تشکیل کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال شهربابک، مجمعی با حضور حدود ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال شهرستان تشکیل شد.

او افزود: تعداد شش نفر برای این کمیته کاندیدا شدند و ۸۴ نفر از پیشکسوتان فوتبال هم حق رای داشتند.

نعمت بیان داشت: بعد از راى گیری سید محمد مهدی سجادی، غلامرضا مرادی، مهدی خزایی فر افرادی بودند که به ترتیب بیشترین آرا را کسب کردند.

او اعلام کرد: برای تشکیل این کمیته، لازم است فردی از سوی اداره ورزش و جوانان و یک نفر هم از سوی هیئت فوتبال معرفی شود که این کمیته پنج نفره تشکیل شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک تصریح کرد: این کمیته به منظور اقداماتی برای پیشکسوتان از جمله ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت فعال پیشکسوتان در برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و استفاده از تجربیات آنان، تنظیم تقویم ورزشی پیشکسوتان در بخش فرهنگی و ورزشی، تجلیل از بازیکنان و خانواده‌های مرحوم جامعه پیشکسوتان، جشنواره‌های متنوع، ایجاد صندوق مهر برای مساعدت مالی به پیشکسوتان نیازمند، برگزاری مسابقات تیمی و باشگاه‌های داخلی و تشکیل تیم پیشکسوتان شهرستان تشکیل شده است.

او از همه پیشکسوتان، اعضای هیئت فوتبال و همه دوستان که در برگزاری این مجمع همکاری کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار