مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از راه‌اندازی مرکز "افق" در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از راه اندازی مرکز "افق" در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این مرکز با هدف فعالیت در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی تأسیس شده است.

او بابیان اینکه مراکز افق در امامزادگان و اماکن مذهبی شاخص تأسیس می‌شود، افزود: مراکز افق استان زنجان در حسینیه اعظم، امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، امامزاده سید اسماعیل (ع) شناط ابهر و حرم قیدار نبی (ع)  فعال هستند.

او گفت: با تاسیس مراکز افق در زنجان  اقدامات مهمی در راستای آزادی زندانیان، تامین جهیزیه، توزیع بسته‌ها و کمک‌های معیشتی و خرید لوازم خانه ضروری برای افراد بی بضاعت انجام شده است.

کرمی افزود: در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های متنوع و متعددی در این مراکز برگزار شده که شامل مسابقات فرهنگی گسترده در فضای مجازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اجرای برنامه در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی می‌شود.

او در ادامه سخنان خود گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اجرای مسابقات قرآنی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان قرآنی از جمله از جمله برنامه هایی است که در حوزه قرآنی مراکز افق زنجان برگزار شده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.