مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: در مجموعه باشگاه سپاهان در تلاشیم به روزترین استاندارد‌های دنیا را در بهترین باشگاه‌های جهان رصد و با الگوبرداری و اجرای آن در باشگاه سپاهان، نمونه خوبی در کشور و آسیا باشیم.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: در تلاشیم رضایت کامل هواداران پرشور سپاهان را فراهم آوریم. در این راستا باید یک خبر داغ و خوشحال کننده‌ای را به گوش هواداران و حتی رسانه‌ها برسانیم که قرار است در روز بازی حساس سپاهان و استقلال از لاین آپ جدید زردپوشان رونمایی شود.

علی ناظری ادامه داد: ساخت این لاین آپ با مطالعه لازم و بسیار زمان‌بر بوده و برگرفته از باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بارسلونا، دورتموند و دیگر باشگاه‌های مطرح جهان است. هواداران و رسانه‌ها می‌توانند با مشاهده این لاین آپ به روز و با استاندارد‌های جهانی صحه بر گفته‌های ما بگذارند.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: این لاین آپ روز شنبه ۲۵ اسفندماه ساعت ۱۵ از طریق پیج رسمی اینستاگرام باشگاه سپاهان به آدرس sepahan_official رونمایی و منتشر می‌گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ لاین آپ جدید باشگاه سپاهان اصفهان حاصل تلاش تیم مدیریت جدید روابط عمومی سپاهان انجام است که از این حیث در لیگ بیستم به دنبال بهترین عملکرد هستند. لازم به ذکر است اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی سپاهان نیز از کار‌های جدید و خاص باشگاه است که همه اخبار تمام رشته‌های ورزشی سپاهان را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند. لازم به ذکر است باشگاه سپاهان پرچم‌دار ایجاد این موضوعات به روزدر سطح جهانی است.

حضور مجدد محمدرضا ساکت  باعث شده سپاهان به روز‌های اوج خود بازگردد او با آوردن محرم نویدکیا هدفی را در نظر گرفته که هواداران سالهاست انتظارش را می‌کشند و در بخش‌های دیگر به کار گرفتن نیروی ستادی باعث شده باشگاه سپاهان هر روز الگویی شایسته برای سایر باشگاه‌های ایران گردد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۰:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
سپاهان حرفه‌ای ترین باشگاه ایران
آخرین اخبار