مدرس و مربی رشته ژیمناستیک اصفهان گفت: اگر قرار است ژیمناستیک اصفهان احیا و به یک مدعی در کشور تبدیل شود نیاز به یک تحول مدیریتی دارد.

علیرضا حمامی از مدرسین، مربیان و داوران رشته ژیمناستیک اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مورد حال و هوای این روز‌های این رشته اظهار کرد: ژیمناستیک استان اصفهان چند سالی است که دچار نامهربانی‌های زیادی شده است و بیشتر اوقات این رشته ورزشی در اصفهان اسیر کشمکش گروه‌ها و مجموعه‌های مختلف بوده و کماکان نیز به ثبات و مدیریت صحیح نرسیده است.

او ادامه داد: با حضور مدیرکل جدید ورزش وجوانان و نگاه ژرف مدیریت جدید به ورزش استان روزنه‌های امید در دل ما روشن شده است که همراهی و هماهنگی اداره کل و فدراسیون در مسیر درست قرار بگیرد و با توجه به در پیش بودن انتخابات فردی جوان، با نگاهی نو و مدیر و مدبر که توانایی ایجاد همدلی مابین جامعه ژیمناستیک، استفاده درست از ظرفیت متخصصین این رشته، جذب اسپانسر و ارتباط گرفتن با مدیران بالادستی و مدیران اقتصادی را داشته باشد توسط اعضا مجمع انتخاب گردد تا بالاخره شاهد روند رو به رشد ژیمناستیک باشیم و خلا‌های متعددی که در گذشته وجود داشت از میان برود نه این مسیر گذشته طی شود.

این عضو جامعه ژیمناستیک با بیان اینکه کرونا آسیب بسیار زیادی به نیرو‌ها بخصوص استعداد‌های پرورش یافته این رشته زده است، افزود: ژیمناستیک جز محدود رشته‌هایی است که همیشه کلاس هایش مملو از جمعیت است، اما از زمستان گذشته تا بحال کلاس‌های آموزشی در سرتاسر استان با افت شدیدی روبرو شده است که اعتقاد دارم اگر مدیری خلاق در راس هیات ژیمناستیک قرار داشت و این رشته ورزشی در بلا تکلیفی به سر نمی‌برد می‌توانستیم به گونه‌ای مدیریت کنیم که نه بیماری کرونا آزار دهنده باشد و نه هنرجویان به خصوص دانش آموزان با فقر حرکتی شدید روبرو شوند که صد در صد عوارض آن در آینده هویدا‌تر خواهد شد.

حمامی افزود: اهالی ژیمناستیک اصفهان در حال حاضر از مدیرکل خوش فکر و خلاق انتظار دارند نگاهی مهربانانه تری نسبت به مدیران گذشته به این رشته ورزشی داشته باشند، زیرا به واقع اگر قرار است ژیمناستیک اصفهان احیا شود و به یک مدعی در کشور تبدیل شود نیاز به یک رنسانس مدیریتی دارد.

ورزشکار و عضو سابق کادر فنی سپاهان افزود: در حال حاضر ژیمناستیک اصفهان به حال خود رها شده است و به واقع تمام دلسوزان این رشته برای دل خود کار می‌کنند و مدیریت واحد و یکپارچه‌ای وجود ندارد و با توجه به اینکه فدراسیون نیز در حال نزدیک شدن به روند انتخابات است به طور یقین می بایست مجمع سریعتر برگزار شود و نباید اجازه داد هیات ماه‌ها درگیر برگزاری یک مجمع شود و در بلاتکلیفی بسر ببرد.

او در خصوص چیدمان مجمع انتخاباتی اضافه کرد: قطعا همه عزیزان علاقه دارند با حضور در مجمع انتخاباتی در تعیین سرنوشت رشته خود تأثیر گذار باشند، اما این موضوع نباید تا جایی پیش برود که افراد درگیر حاشیه شوند و مقابل هم بایستند بلکه بایستی فرصت را به افراد متخصص، فعال و جوان داد تا با نگاهی نو و فراجناحی درباره آینده این رشته تصمیم گیری کنند.

حمامی درباره حواشی بوجود آمده و همچنین بی مهری‌های فدراسیون خاطرنشان کرد: مسائل و سوتفاهمات گوناگونی مطرح است، اما بهتر است در این گفتگو درگیر حواشی نشویم. من بیش از سه سال است با مدیریت کنونی فدراسیون همکاری نزدیک دارم و اکنون هم به نظرات و تصمیمات فدراسیون احترام میزارم و بجای مسائل و منافع شخصی باید بیشترین دغدغه اهالی این رشته در استان را بیان می‌کردم. امیدوارم شاهد نگاه ویژه مسئولین باشیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.