سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته هیچ بیمار جدیدی در استان بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان نباخت.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با کاهش مبتلایان به ویروس کرونا شمار جان باختگان آن در کشور کاهش یافته است و  طی شبانه روز گذشته  ما در استان همدان هیچ بیمار جان باخته از این ویروس را نداشتیم.

او با بیان اینکه تاکنون هزار و ۴۹۷ نفر در استان همدان با ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان اخته اند افزود: از ابتدای شیوع این بیماری ۱۰ هزار و ۲۷۷ نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۲۹۴ نفر با علائم ویروس کووید ۱۹ به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که ۴۲ نفر از آن‌ها در بخش عادی و ۱۷ نفر در بخش ICU بستری شده اند.

طاهری با اشاره اینکه هم اکنون ۲۴ بیمار کرونایی با شرایط حال وخیم در بیمارستان های استان بستری داریم، اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا ۳۶۷ نفر در اسدآباد، ۵۹۱ نفر در بهار، ۶۵۳ نفر در تویسرکان، ۴۴۰ نفر در رزن، ۱۹۶ نفر در درگزین، ۱۷۸ نفر در فامنین، ۶۵۷ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۸۹۷ نفر در ملایر، هزار و ۱۳۲ نفر در نهاوند و ۳ هزر و ۸۹۷ نفر در همدان به ویروس کووید ۱۹  مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

او اظهار داشت: ۲۷۵ بیمار غیر هم استانی هم تاکنون در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به این ویروس بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.