سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با فوت ۳ مبتلای قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در استان همدان به هزار و ۴۹۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین با شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۶۴ نفر رسیده است.

او افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۵ مورد بود که از این تعداد ۳۹ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: همچنین  وضعیت جسمی ۲۸ بیمار بستری شده در مراکز درمانی استان همدان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۷، بهار ۵۹۱، تویسرکان ۶۵۰، رزن ۴۴۰، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۷۸ و کبودراهنگ ۶۵۴ نفر بوده است.

او ادامه داد:همچنین یک هزار و ۸۸۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۱ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۹۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

براساس اعلام ستاد ملی کرونا و جدیدترین بررسی‌های انجام شده در خصوص رنگ بندی شهر‌های استان همدان، «بهار، تویسرکان، رزن و درگزین» در وضعیت نارنجی، «همدان، ملایر و نهاوند» در وضعیت زرد و «فامنین، کبودرآهنگ، اسدآباد» نیز در وضعیت آبی کرونا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.