راهپیمایی در شرایط کرونایی شکستی دیگر بر جهان استکبار وارد کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود شرایط کرونایی شکستی دیگر بر قامت پر جنایت جهان استکبار وارد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رسانه‌ها بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران منجر به احیای مجدد نظام اسلامی و تمدن دینی در یکی از سرنوشت‌ساز ترین برهه‌های تاریخ جهان شد.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، محصول هدایت‌های انبیا، اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، تلاش‌های اولیای الهی، شهیدان و رزمندگان به رهبری امام راحل است.

امام جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران آمده است تا بیداری بیافزاید و سراسر جهان را عدالت فراگیرد اما جهان سلطه به سردمداری آمریکا و کشورهای استکباری همچون فرعون‌ها، نمرودها، ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها در مقابل آن صف آرایی و به دنبال محو آن بوده و هستند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: آنان با تمام توان خود برای کنترل و براندازی این انقلاب با انواع تهاجم‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و تحریم های اقتصادی کوشیده‌اند ولی همواره مردم ایران بر مبنای ولایت‌مداری که امروز تجلی در ولایت رهبر معظم انقلاب این هدیه و ذخیره خداوند دارد بر تمام آن هجمه‌ها پیروز شده و برای دشمنان شکست‌های پیاپی ایجاد کرده است.

او گفت: در طول تاریخ بعد از غیبت امام زمان (عج) حرکت‌های زیادی در جهان اسلام با عنوان‌های اسلام خواهی صورت گرفت ولی  همه حرکت‌ها دچار توقف و شکست شدند اما انقلاب اسلامی ایران که براساس آموزه‌های اسلامی و رهبریت فقاهی صورت گرفت در فضای جهان تحول عظیمی ایجاد کرد. 

امام جمعه بوشهر ادامه داد: جهانی که دین را افیون توده‌ها، عامل تحجر و مانع جدی پیشرفت تلقی می‌کرد به یک باره انقلابی از جنس اسلام از ایران آغاز و دین و دین پژوهی و ابعاد مختلف دینی به خصوص از نظر اجتماعی و سیاسی ظهور و جهانی که سراسر ظلمت گرفته بود به نور اسلام روشن شد.

 صفایی بوشهری افزود: انقلاب اسلامی ایران در اندیشه استقلال، آزادی الهی و تحقق نظام جمهوری به رنگ اسلام بود و در تلاش برای ایجاد پیشرفت‌های همه جانبه، عدالت محوری و تمدن اسلامی بود. 

او گفت: امروز حضور حماسی، پربصیرت و با صلابت مردم گرانقدر ایران و استان ولایتمدار بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن  برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران اسلامی افزود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود شرایط کرونایی نشان از ولایت‌مداری و حفظ آرمان‌های امام و شهدا و استواری در قبال تهاجم جهان سلطه دارد و شکستی دیگر بر قامت پرجنایت جهان استکبار وارد کرد.

انتهای یپام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.