بوشهری‌ها امروز مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن ۱۳۹۹ را با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های خود پیمودند و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مردم استان دارالحماسه بوشهر امروز در راهپیمایی متفاوت، با خودرو‌ها، موتورسیکلت‌ها و حتی دوچرخه‌های خود به خیابان‌ها آمدند و این گونه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پاس داشتند.

مردم با وسایل نقلیه خود در حالی که با شعار‌های انقلابی، تمثال رهبر معظم انقلاب و امام راحل، و پرچم سه رنگ ایران مزین شده اند، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ را پیمودند.

پیر و جوان و خردسال، زن و مرد همه در راهپیمایی امروز حضور داشتند. مثل سال‌های گذشته آمدند و گفتند پای انقلابی که ۴۲ سال پیش پایه‌هایش بنیان نهاده شد، هستند و آرمان‌هایشان هیچ تغییری نکرده است.

مراسم راهپیمایی گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به صورت خودرویی و موتوری در همه نقاط استان بوشهر برگزار شد.

در شهر بوشهر نیز، راهپیمایی خودرویی و موتوری از میدان شهید رئیسعلی دلواری آغاز شد و مردم با وسایل نقلیه خود مسیر راهپیمایی را از میدان‌قدس- چهار راه شیلات-بلوار طالقانی (صلح آباد) - میدان شهیدمطهری- بزرگراه امام علی (ع) - میدان غدیر- دهکده‌گردشگردی پیمودند.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای نگهبان نیز سخنران ویژه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.