نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران، از جنس نهضت‌های دینی است و خدا و اهل بیت(ع) با آن هستند.

انقلاب اسلامی ایران از جنس نهضت‌های دینی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در گفتگو با برنامه صبح صادق ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت امام راحل و شهدای انقلاب، بیان کرد: از همان آغاز انقلاب دشمنان با تمام وجود با اشکال مختلف همچون تحریم‌های اقتصادی، فتنه‌های سیاسی و تهاجم‌های فرهنگی مقابله این انقلاب ایستادند.

او افزود: رهنمود‌های امام راحل، ولایتمداری مردم، حماسه آفرینی و وحدت و همدلی مردم باعث شد این هجمه‌ها با شکست مواجع شود.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: آن‌هایی که می‌گفتند این انقلاب به سرعت شکست می‌خورد، ببینند که اکنون با اقتدار ۴۲ سالگی آن جشن گرفته می‌شود، ترامپی که از نابودی انقلاب ایران سخن می‌گفت اکنون خود استیضاح می‌شود و شکست می‌خورد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از جنس نهضت‌های دینی است و خدا و اهل بیت(ع) با آن هستند، گفت: این انقلاب، خدا دارد و هر کسی و چیزی اگر خدا داشته باشد، همه چیز دارد.

او ادامه داد: مردم در این ۴۲ سال امتحان خوبی دادند و این مسئولان هستند که باید نشان دهند با تمام وجود خدمت‌گذار این انقلاب و مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد:  مردم با نگاه اسلامی و تکلیفی انقلاب کردند و حافظ آن هستند و برای رشد آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.