فرماندار ریگان گفت:در دهمین روز از ایام الله دهه فجر، طرح های مختلف عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف شهرستان ریگان به بهره برداری رسیدند.

امین باقری، فرماندار ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به  اینکه در دهمین روز از ایام الله دهه فجر، صدها طرح عمرانی در شهرستان ریگان افتتاح شد، گفت: این طرح های عمرانی، شامل رفع افت ولتاژ و برق رسانی به ۱۰ روستا با اعتباری بالغ بر  ۳۵ میلیارد ریال است. 

او تصریح کرد: با افتتاح این طرح‌ها، صد‌ها خانوار در شهرستان از مزایای آن برخوردار شدند.

باقری بیان کرد: ۱۷۰ طرح اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار، ۳۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی بود که امروز در ریگان افتتاح شدند.

او افزود: یک مرکز بسته بندی و نگهداری خرما با ظرفیت هزار و ۵۰۰ تن و اشتغال زایی برای  ۲۵ نفر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز امروز به بهره برداری رسید. 

فرماندار ریگان افتتاح یک بوستان و خانه عالم در روستای ناصرآباد چهگواری با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال و بهره مندی ۱۶۰ خانوار را از جمله طرح‌هایی  عنوان کرد که  امروز دربخش گنبکی افتتاح شدند.

او آسفالت معابر شهر گنبکی به طول هزار و ۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح های افتتاح شده امروز عنوان کرد. 

باقری گفت: همچنین امروز با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات استان، ۲سایت بی تی اس تلفن همراه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در شهر ریگان و روستای میرآباد کنار دشت افتتاح شدند.

او افزود: با افتتاح این طرح‌ها، هزاران خانوار در ریگان از مزایای آن‌ها برخوردار شدند. 

ریگان با ۹۸ هزار نفر جمعیت تا مرکز استان کرمان  ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار